piątek, 6 września 2013

Zabawka dla kota - woreczek z kocimiętką.

Od maja do jesieni na naszych polach rośnie kocimiętka. Tuż przy wilgotnych rowach melioracyjnych widać ją najobficiej. Ci, którzy zdążyli zaopatrzyć się w kocimiętkę w sezonie teraz z jej suszu mogą samodzielnie wykonać przeróżne zabawki dla swojego pupila.

Propozycja samodzielnego i szybkiego wykonania bardzo prostej zabawki z zawartością kocimiętki - "kocimiętkowy woreczek dla koci" wg mojej znajomej.
 Do jego wykonania będzie nam potrzebne:
1. ok 2,5g suszonej kocimiętki organicznej
2. kawałeczek bawełnianej tkaniny (6 cm na 12 cm)
3. nici w kolorze tkaniny + igła
4. niepotrzebna - zdekompletowana stopka, skarpetka pończochowa lub pończochowe rajtki
5. oczywiście kot testujący nową zabawkę:)




19 komentarzy:

  1. Widać że Tester zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę taką zabawkę z kocimiętki zrobić :) I zobaczymy jak mój rudzielec zareaguje na prawdziwą kocimiętkę. Bo kiedyś kupiłam mu zabawkę w sklepie z kocimiętką i zabawka leży nietknięta. Ale podejrzewam że kocimiętki tam za wiele nie ma.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa koty, ale kocimiętka tylko jednego kota interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ! Przydałby się jeszcze sposób na drapak domowej roboty (i nie myślę, tu o meblach) Czytałam ostatnio na stronie maxizoo.pl, że jest on NIEZBĘDNY w życiu kotka! Polecam, są tam naprawdę świetne produkty u dużo ciekawych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. My mamy z Maurycym fioła na punkcie kocimiętki! Nie pokazuj tego mojej ludziowej, bo boję się o swój rozum z taką zabawką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kocur za kocimiętką nie szaleje, jest mu raczej obojętna. Czymś, co pociąga go o wiele bardziej jest.. ziele angielskie :) kulkę mógłby wąchać i wąchać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste rozwiązania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, muszę pokazać mojemu kotkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała zabawka, zrobiłam moim kotom i są zachwyocne...:)) co jakiś czas pewnie trzeba będzie wymieniać kocimiętkę na świeżą, o intensywniejszym zapachu, ale zabawka jest wspaniała i koty ją uwielbiają...:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog. Fajny pomysł na zabawke . Gratulacje. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i bardzo interesujący blog. Mamy coś wspólnego a dokładnie kota o imieniu Tofik. Twój kot jest słodziutki tak jak mój. Również zapraszam na swojego bloga mam nadzieję, że choć troche będzie tak fajny jak twój. Jak znajdziesz czas zapraszam na https://kocizawrotglowy.wordpress.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Zapraszam do mnie :)

    Www.cordiscat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostaliśmy taki w ramach gratisu w sklepie intenretowym. Był szał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste i skuteczne. Jak coś człowiek sam zrobi to ma podwójną radochę - kot szczęśliwy i człowiek dumny. Ja zrobiłam sama drapak:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super posty, interesujące i zabawne. Zapraszam na swojego bloga przedstawia historię 8 kociaków śmieszne zdjęcia ciekawe porady i wszystko o kociakach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabawne i ciekawe wpisy, a koty mają bzika na punkcie tej kocimiętki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój kot ma taką i od czasu do czasu się nią zainteresuje. Głównie wtedy jak mu się rzuca :) Śmieszne jest to, że aportuje jak pies i przynosi mi ją z powrotem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na zabawkę, chyba spróbuję wykonać coś podobnego :D !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na zabawkę dla pupila . Jak długo wytrzymuje zabawe? ;))

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.