poniedziałek, 1 lipca 2013

Niedzielna herbatka z Kotem Lucjanem

W miniony piątek przyjechał do mnie Kot Lucjan, taki ładny, biały i porcelanowy. Lucjan jest kocim arystokratą i maniery ma iście arystokratyczne. Razem z Luckiem od razu przypadliśmy sobie do gustu. On jak i ja lubimy dobrą herbatę. Oboje musowo delektujemy się jej smakiem o stałej porze "Five o'clock", a do tego lubimy również posilić się małym co nieco, gdyż dobra herbata zasługuje na dobrą oprawę.
Może zapytacie- skąd Lucjan wziął się w moim domu? 

Lucek, zanim do mnie przyjechał mieszkał  sobie na stronie Giffcik.pl na której mieszkają jego klony. Każdy kto zajrzy na stronę Giffcika może sobie wybrać własnego Kota Lucjana, niekoniecznie herbatkowego. Jest tam Kot Lucjan zakochany, Lucjan bałaganiarz, Lucjan pół-bóg, VIP. Lucjanów jest tam dostatek i na każdą okazję.

Jeśli mowa o okazjach. To już od dzisiaj, moi kochani czytelnicy, macie OKAZJĘ zamówić Kota Lucjana z 20% rabatem na hasło KICI-KICI. Każdy kto zarejestruje swoje konto i dokona zakupów na stronie Gifcik.pl do 4 lipca br. do godziny 21-szej, w zamówieniu wpisze hasło rabatowe KICI-KICI, jego rachunek zostanie pomniejszony o naprawdę sporą kwotę. Tak więc łapcie okazję i Lucjana. A TUTAJ cała kolekcja kubeczków z serii Kot Lucjan.

Co do Lucjana, wczoraj spokojnie dotrzymywał mi towarzystwa przy lekturze książki. Zobaczcie sami, jak się pięknie prezentuje. Przy okazji popołudniowej herbatki, nie omieszkałam  zrobić kilku zdjęć.




To jest mój Kot Lucjan, a który Lucek Wam się podoba?


 

 Kubki z Kotem Lucjanem oraz inne gadżety, również i te personalizowanie, dostępne na stronie 



Od dzisiaj do czwartku 4 lipca br. do godziny 21-szej
możecie złożyć zamówienie na giffcik.pl z 20% rabatem powołując się na 
hasło rabatowe : KICI-KICI


13 komentarzy:

  1. Ładne zrobiłaś zdjęcia kubeczka.
    Tymi personalizowanymi gadżetami chyba się zainteresuję, bo wychodzi z rabatem bardzo atrakcyjna cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Madziu. Miło, że wpadłaś na mojego bloga. Też zastanawiam się nad spersonalizowanym gadżetem na prezent :)
      Wpadnij na herbatkę. Tak mamy do siebie niedaleko, a chyba z rok się nie widziałyśmy :)

      Usuń
  2. A to o tym wczoraj pisałaś na FB :-))) Fajne te kubeczki. Można zebrać sobie ładną kolekcję :-)))Najbardziej podoba mi się ten śpiący na łachach ;-) identycznie jak mój kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! O tym :) Moje również wolą spać na ubraniach niż w swoich legowiskach :(

      Usuń
  3. Świetne fotki :) no i kubek genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Prawda? Też mnie się podobają, aż trudno było mi wybrać tego jednego :)

      Usuń
  5. Piękne kubeczki , też mamy i polecamy :-D
    Fajna nowa szata bloga . Bardzo nam się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie nowej szaty. Już od dłuższego czasu myślałam nad zmianami :) Widziała również i twoje kubeczki :) Widzę, że mamy podobny gust :D ;)

      Usuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.