sobota, 28 lipca 2012

Sanchez uczy się korzystać z toalety

Przyszło mi uczyć kolejnego kota korzystać z toalety z zestawem treningowym WCkici.
To już trzeci koteczek, którego mam szansę szkolić.

Nasz kolejny domownik - Sanchez od razu zaakceptował nowy dom, nową łazienkę i nową toaletę oraz nakładkę jak i wkładkę pomocniczą. Sancho uczy się na nakładce po Kubusiu i Toficzku, a że wkładka pomocnicza nieznacznie była używana w treningu Tofika, więc obecnie dobrze służy Sanchowi.  Trochę miałam obawy jak tak ogromny kot w typie syberyjczyka da sobie radę, ale o dziwo - daje sobie i to świetnie :)
Tylko Kubuś trochę dziwnie na Sancha i na nas patrzy pytającym wzrokiem:
- Co ten duży kotecek robi na moim kibelku ?
 
Polecam wszystkim naukę swoich kotów z nakładkami WCkici. Jest to bardzo stopniowy system szkolenia, a ponadto zawsze można liczyć na pomoc i konsultację zespołu pracowników, kiedy nasz kot odmówi na którymś z etapów współpracy w treningu.
Mam nadzieję, że Sancho będzie równie pojętnym uczniem jak Kubuś. Nastawiam się pozytywnie i bierzemy się z Dziadkiem (z racji na swój wiek i dostojność, tak pieszczotliwie nazywany jest w naszym domu Sancho) - do nauki. Trzymajcie za nas mocno piąstki.

15 komentarzy:

  1. Oczywiście,że Sancho jest jest pojetnym uczniem, szybko skończy trening :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojętny, ale krnąbrny ;) Ma chłopak charakterek :) ;)

      Usuń
  2. No to trzymamy :)! Zazdroszczę, ja się na razie nie zdobyłam na WC Kici ze względów logistycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do takiego treningu to trzeba mieć jednak warunki :) Ale powiem Ci Abigail, że to niesamowita wygoda, taki kibelkowy kotecek :)

      Usuń
  3. bry :)

    ladnie trafilam

    moje koty maja od tygodnia nakladke...i teraz pytanie moje...mam kompletnie schowac normalna? pomocy :D
    Alinka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie - a z jakiej nakładki korzystają? :)

      Usuń
  4. mhm tej polskiej wc kici na 99% :D ale po polsku bylo opisane ale juz wyrzucilam do tego wszsytko...a co nakladki roznia sie miedzy soba czyms szczegolnym? te polskie i te ze stanow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w czym problem? :))) przecież w zestawie WCkici jest po polsku przewodnik i tam jest doskonale wszystko opisane, :) a jeśli masz zestaw od tygodnia czy dwóch, to na pewno masz przewodnik w wersji rozszerzonej o praktyczne porady, który był aktualizowany w czerwcu :) Tam wszystko pisze co i jak, a dodatkowo powołując się na swój nr klienta (w rozmowie tel. lub pisząc na email) i po jego weryfikacji z danymi, możesz zawsze skorzystać z fachowych porad behawiorystów :)

      Usuń
  5. bo nie czytalam tego, widzielismy filmik na stronie i myslelismy ze to nam wystarczy i opakowanie wyrzucilismy. chcialam tylko spytac jak to robiliscie zawsze,zostawianie normalna kuwete tez czy tylko z ta nakladka..moja jedna kocica probuje cos tam zrobic, narazie..lekko ;D a druga tylko tarza sie w grysiku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama widzisz, mój blog bezpośrednio współpracuje z producentem zestawu WCkici, tak więc napisz bezpośrednio wszelkie pytania, które pomogą Tobie w jak najefektywniejszym treningu kotów ( na e-mail biuro@wckici.pl) :)
      Umowa między producentem, a blogiem, wyklucza bezpośrednie doradztwo na blogu :)

      Usuń
  6. Witaj:)Czy podczas treningu któremuś z Twoich milusińskich zdarzały się "wpadki"?
    Mój ponad 3 miesięczny kotek w drugim tygodniu pierwszego etapu zbuntował się i swoją potrzebę załatwił na łóżko:/
    Nakładka jest utrzymywana w czystości więc nie wiem co mogło spowodować ten bunt?
    Pozdrawiam
    KAsia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwóch przypadkach kotek inny kotek miał wpadkę, ale szybko sobie z nią poradziliśmy

      Usuń
  7. Trafiłam tu właśnie ze strony WC Kici. Nie wiem czy możesz odpowiedzieć na takie pytanie: mam 3 koty w tym jedną bardzo nerwową kotkę, dla której zamieszanie w newralgicznej strefie toalety jest bardzo stresogenne. Czy w przypadku Twoich kotów trening nie wywoływał konfliktów, napięcia? Jeśli możesz podzielić się tym doświadczeniem rozumiem :) I jeśli mogłabyś wyjaśnić co miałaś na myśli w komentarzu mówiącym o tym, że trzeba mieć warunki do takiego szkolenia? Przepraszam za przydługi komentarz i pozdrawiam. Piękne koty tak w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.