piątek, 22 czerwca 2012

Oddaj kosmetyk, uratuj życie zwierzakom! Blogowa akcja pomocy.

Jedna z moich ulubionych "włosomaniaczek", właścicielka bloga Siempre la belleza jest inicjatorką akcji pomocy - blogowej zbiórki dla zwierzaków.
Chodzi o zbiórkę kosmetyków oraz biżuterii, które to będą wystawione na aukcjach charytatywnych przez Fundację Agapeanimali. Cały dochód będzie przeznaczony na ratowanie życia podopiecznych fundacji. 
Jeśli posiadacie kosmetyki, których nie używacie, są w dobrym stanie (nawet takich, których zużycie jest naprawdę minimalne), a mają aktualny termin przydatności lub biżuterię, którą chętnie przeznaczycie na ten cel, to prześlijcie je do 6 lipca br. Więcej szczegółów na stronie bloga Siempre .

Zobaczcie komu możecie pomóc 

(zdjęcia udostępniam z bloga Siempre)




Moje drogie Blogerki, Blogerzy i Facebookowicze, udostępniajcie i piszczcie o tej akcji.
Najbardziej popularne blogi mają naprawdę sprawczą moc!

Apel Siempre


"Apeluję do wszystkich blogerek, szczególnie tych najpopularniejszych, które mają największą moc - skorzystajcie z tej mocy i zróbcie coś dla zwierzaków :) Wasz jeden post z tą informacją robi różnicę!"

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aniu, jesteś popularna, więc pisz Kochana i informuj :)

      Usuń
  2. Świetna a(u)kcja!
    Właśnie miałam robić przegląd w szafie z kosmetykami. Myślę, że nazbieram ich sporo na aukcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już mam przygotowane małe co nieco z kosmetyków i biżuterii.
      No to co Frutinko?
      Wysyłamy! :)

      Usuń
  3. Tak skopiować to co u Ciebie i napisać u siebie ?
    Zdjęcia i tekst ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu- no co ty...nie ma tak łatwo ;), Ty też jesteś popularna, to napisz swojego posta na ten temat i propaguj akcję zbierania... :)

      Usuń
    2. Wpis ukaże się jutro :-)
      Już go zrobiłam rano i zaplanowałam.
      Mam nadzieję ,że zdjęcie można było wziąć ...
      Tylko jedno wzięłam z Fundacji...

      Usuń
  4. Fajną akcję dziewczyna wymyśliła.
    Co prawda nie mam bloga, ale na FB udostępniam z prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.