piątek, 11 maja 2012

Budujemy domy z kartonów dla kotów

Umyśliliśmy sobie w domu małą partaninkę dla naszych kotów, a to wszystko przez Marthę Stewart .

Od lat znam, podziwiam, kocham i marzę by być jak Martha, gdyż kobieta jest dla mnie niekończącą się inspiracją w domu, kuchni i ogrodzie. Martha jest kobietą idealną, jakie już się nie rodzą. Kobietą piękną, mądrą, która potrafi zrobić coś z niczego. To chodząca inspiracja. Pod jej wpływem czego ja już nie przerobiłam ... dużo by wymieniać ;)
Mogłabym się nią zachwycać godzinami, ale mój dalszy podziw dla niej zostawię dla siebie ;)

Tak więc za sprawą Marthy postanowiłam moim kotom wystawić chatę z kartonów. Zdjęcia i pomysł zapożyczyłam od autorki. Jeśli i mój dom wyjdzie tak szałowo, to nie powstydzę się pochwalić i własnymi zdjęciami, ale w innym przypadku - zapomnijcie, że je zobaczycie ;)



Krok po kroku ku chacie dla kota

Krok 1. 
Na drzwi i okna przygotujemy szablony (format PDF)
  • 3 tej samej wielkości solidne kartony - dla dużego kota użyjemy dużych pudeł
  • ołówek 
  • miarka 
  • nóż tapicerski lub chowana żyletka
  • mata na której będziemy ciąć karton i która ochroni podłogę przed zniszczeniem
  • pistolet na klej
  • laski kleju na gorąco 
Wszystko i szczegółowo opisane znajdziecie czytając na stronie  Marthastewart.com: Cardboard Cat Playhouse- Martha Stewart Pets


Krok 2.

Krok 3.

Krok 4.

Krok 5.






16 komentarzy:

  1. Domek super - tylko długo by u mnie nie wytrzymał :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pewnie też nie wytrzyma tak jak nie wytrzymały mysie norki, ale nic to ... będziemy mieli fajną zabawę robiąc domek dla kotów, a jeszcze lepszą zabawę patrząc na koty jak ogarniają domek ;))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj idę do marketu jeszcze po 2 pudełka :)Zobaczę jak mi wyjdzie ;)

      Usuń
  3. Trzeba ten pomysł sprawdzić,
    bo przecież koty lubią kartony :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej trzeba sprawdzić :D
      Myślę, że może się taka chata spodobać większości kotom
      A co najważniejsze - ciasne, ale własne ;)

      Usuń
    2. Dobre :-)))
      Chyba na razie wyjdzie mi ciasne :-)

      Usuń
  4. My nie zrobimy bo nie mamy gdzie wstawić:) Moze jak klatka z pokoju zniknie.. :) ale pomysł fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje domki dla Mefisto wyglądają tak:
    http://baldricksclaw.blogspot.com/2011/12/kocie-zabawki-wszechczasow-cz2.html

    A teraz zbieram odpowiednie pudełka na trzykondygnacyjną konstrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No super! Obejrzałam Twoje domki dla Mefista :)
      Sam malowałeś obrazy na pudełka?

      Usuń
    2. Domki okleiłem widoczkami z kalendarzy ściennych :)
      Też początkowo myślałem, by samemu pomalować ściany domków. Może przy następnej konstrukcji chwycę za pędzel :)

      Usuń
  6. a mój komentarz sie nie dodał czy został usunięty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrauxuniu, ja nic nie usuwam. Może jakiś błąd na blogspocie i się nie dodał...

      Usuń
  7. pomysł boski- muszę wprowadzic go w czyn- dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko dla kotków, a co dla piesków ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasze to by zjadły, kartonem nie gardzą;)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.