sobota, 28 kwietnia 2012

Pierwsze urodziny Kubusia

Dzisiaj Kubuś Mruczyński kończy pierwszy rok swojego życia.
Gdyby nie zbieg okoliczności, który pozwoliły na skrzyżowanie się naszych dróg, na pewno nie miałby szansy mruczeć, kochać  i dać się kochać.
Choć odebrano go matce i został wychowany przez człowieka, myślę, że jest jednym z szczęśliwszych istot na świecie..., przynajmniej  staram się by był szczęśliwy.

Wszystkiego najlepszego Kubusiu!

A co to? Żarcie się pali? Te człowieki oszalały! Kurde, z kim ja mieszkam?!

Hmmm... Jak to zgasić? Szkoda, że już się odcedziłem, bo bym obsikał...

... a już myślałem, że będę musiał tak siedzieć i patrzeć jak mi się jedzenie jara...


Jest! Jest jedzonko! ... O jest rybka, są kokoski ... mniam... Dobra! Człowieki się zrehabilitowali 

- młody nie bądź pazerny, daj trochę poszamać staremu... Co ty widzisz w tym białym?! Tylko  w zęby włazi...

28 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Kubusiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat :) Nie wiedziałam, ze Kubuś to jeszcze młokos taki :) Młodszy niż jakikolwiek mój czterołapny towarzysz :)

    To zyczyc można tylko kolejnych 19 lat szczęscia !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mrrruuuu mrrruuuuu Mraux :)

      Kubuś młody siks, ale niejednego starego kocura potrafi przetrzymać :D

      Usuń
    2. a w to akurat nie śmiem wątpić :))

      Usuń
    3. gonie Tofika i jego ogon gonie i zawsze go dogonie i po uszach łapą przeczeszę... a co! za to wyżeranie z moje michy tak go gonie... mrauuu ;)

      Usuń
  3. Sam i Lucek życzą jeszcze wielu, wielu takich szczęśliwych lat życia!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmmmmrrrraaaaauuuuu haaauuuu Lucku i Samie :D
    Bardzo dziękujemy Maskotkom i Pieskom :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcyś ,Tusia,Cebula i Maciek życzą Ci Kubusiu spełnienia twoich marzeń - Miau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najlepsze urodziny na świecie
      Ile gości mnie odwiedziło mmmrrrrruuuuu :)
      Dziękuję Marcysiu, Tusiu, Cebulko i Maćku i tobie Duża, że wpadliście na torcika :D

      Usuń
  6. Ale wypasiony i piękny torcik :))
    Sto lat Kubusiu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmrrrrruuuuu a jaki smaczny, tylko gdyby nie ten żarłoczny Tofik ;)
      Dziękuję amyszko mmmmrrrraaauuuu ale smacznie - a myszka - mniam ;)

      Usuń
  7. Wspaniałe urodzinki:-) Życzę Ci piękny Kubusiu, żeby nic się w Twoim życiu nie zmieniało;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za życzenia mmmmrrrrruuuuu
      Powiedz Amisi, że wpadnę do niej, bo gołębie gruchają, że dobrze gotuje :)

      Usuń
  8. My też życzymy wszystkiego najlepszego! Nie mogę uwierzyć, że Kubuś lubi kokoski. Ja uwielbiam, pewnie byśmy się dogadali w tej kwestii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) mmmmrrrruuuuu, a co do kokosków zawsze się dogadamy o ile nie będziesz zaglądać i wyjadać z mojej torebki a pozwolisz mi zaglądać do Twojej ;D

      Usuń
  9. Kubuś ma dopiero roczek ??
    Wszystkiego najlepszego życzy
    Klub Kota Jansa 8
    Dużo głasków i buziaczków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak mru mruuu
      mam roczek
      i przez ten roczek dużo się o życiu już nauczyłem
      a mój papcio Tofik nadal jaki stary taki głupi
      ale i tak go kocham :DDDD

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego Kubusiu! :D :D :D
    Pozdrowienia od kota Bemola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Dziękuję! :D
      i Bemolowi proszę podziękować i pozdrowić do ode mnie Kubusia :))))) mrrrruuuuu

      Usuń
  11. Ciekawe, co w tym torcie było,
    że kotkom tak smakowało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z rybką był torcik
      zrobiłam pastę, którą lubi Kuba z makrelki w pomidorach i twarożku

      Usuń
  12. Kubusiu kochany, również z Poznania płyną serdeczne życzenia - szczególnie od Kocura Errora, który by pewnie ci tego tortu zazdrościł:) Wyglądasz ślicznie i widzę że smakowało! Zatem impreza się udała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :*
      Pozdrawiamy Was wszystkich, a Errorka myziaście miziamy

      Usuń
  13. Och, witamy nowego czytelnika naszego bloga i przy okazji my też rozszerzamy swoją listę odwiedzanych blogów ;) Kubusiu, mnóstwo mięska, kokosków i kocimiętki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spóźnione życzenia: wielu wspólnych, szczęśliwych lat z Twoimi Dużymi Kubusiu!
    PS. Rybny torcik samodzielnie wykonany?

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego najlepszego Kubusiu (chociaż niewiem kiedy masz urodziny) i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.