wtorek, 10 kwietnia 2012

Zoohurtowo.pl

Miło mi poinformować wszystkich, że pod koniec zeszłego tygodnia, ja i moi futrzani wspólnicy, nawiązaliśmy współpracę z dużym sklepem internetowym Zoohurtowo.pl

Co to jest Zoohurtowo.pl?

Zoohurtowo.pl to jeden z największych w Polsce zoologicznych sklepów internetowych, który zajmuje się sprzedażą artykułów dla kotów, psów, ptaków, gryzoni i królików w cenach hurtowych.


Co oferuje Zoohurtowo.pl ?

Dosłownie wszystko, co dobrze zaopatrzony sklep zoologiczny może oferować.
Znajdziecie tam coś dla kota i dla psa, dla królika i chomika, dla papużki i kanarka, od drobiazgów poprzez pokarmy, przysmaki, po ogromne, kocie drapaki.

A ceny? Ceny konkurencyjne. Sama porównałam kilkanaście wybranych produktów w kilku przypadkowo wyszukanych sklepach z produktami dla zwierząt i dlatego z czystym sumieniem mogę polecić Zoohurtowo.pl, a osoby, które są stałymi czytelnikami mojego bloga, wiedzą, że ja do rozrzutnych osób raczej nie należę i szukam takich sklepów, w których na zakupach mogę zaoszczędzić.

Moją uwagę przyciąga również przejrzyste i przyjazne menu, które pozwala, nawet tym mniej wprawnym użytkownikom internetu, na łatwe poruszanie się i wyszukiwanie interesujących produktów. 

Sklep ma bardzo dobrze przygotowaną kocią ofertę. Kupić tam można dosłownie wszystko. Każdy dział świetnie zaopatrzony w ogromną ilość produktów. Każdy produkt wyczerpująco opisany. Przeglądając dział Zdrowie, od razu zainteresował mnie długo  przeze mnie poszukiwany na moim lokalnym rynku "Sanabelle Dental-Snack przysmak na zęby". Oczywiście, od razu nabyłam przysmak w większej ilości, gdyż doskonale wspomaga codzienną pielęgnacje i czyszczenie ząbków, a do tego, moje koty go uwielbiają.

Polecam sprawdzić i pobuszować w ofercie sklepu na ich stronie. Z pewnością każdy znajdzie coś dla swojego pupila.

Zapraszam serdecznie do Zoohurtowo.pl oraz do obserwowania i odwiedzania mojego bloga, gdzie wraz z kotami Kubą, Tofikiem i królikiem Tuptusiem, podejmiemy się wyzwania przetestowania kilku produktów i opisania ich :)

Zoohurtowo.pl również obecne jest na Facebooku.


Serdecznie zapraszam na naszego fan-page KiCi gdzie na bieżąco będę informować o nowych produktach, akcjach promocyjnych oraz konkursach, które Zoohurtowo.pl będzie przygotowywało przy naszej współpracy.

3 komentarze:

  1. Zaglądamy i czytamy :-)

    O jej weryfikacja obrazkowa ...
    Zajrzyj tutaj na wszelki wypadek
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2012/03/weryfikacja-obrazkowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Weryfikacja jest męcząca, ale nie wiedziałam jak przejść do starych ustawień :D Myślę, ze sobie poradziłam

      Usuń
  2. KiCi, czekam razem z moją Kleo na polecane i przetestowane produkty, a tym czasem razem z kicią zaglądamy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.