środa, 25 kwietnia 2012

Kuba Mruczyński












22 komentarze:

  1. Piękny kot!
    Czy on tak sam z siebie pozuje, czy trzeba czymś go zachęcać?
    Pozdrowienia dla tego urodziwego kota :-)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przekażę pozdrowienia kotu ;)
      Co do pozowania, to nie mam problemu z Kubusiem. Chętnie pozuje nawet bez zachęcania łakociami czy zabawiania go, gorzej jest z drugim kotem. Tamten zamiast pozować, to pcha nosek w obiektyw i dlatego mam dużo mniej zdjęć niż Kuba :(

      Usuń
    2. Czy mogę do Pani napisać na podany w blogu e-mail?
      Reprezentuję agencję fotograficzną i obserwuję Pani koty na Facebooku.
      Mam dla Pani i Pani kota propozycję.
      Magdalena

      Usuń
    3. nie ma problemu, proszę napisać... :)

      Usuń
  2. Ma piękne duże oczy z permanentnym makijażem :-)
    Taka czarna obwódka na stałe ,
    fajnie to wygląda.
    Ale pięknie pozował, jak model :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie mogłam się oprzeć i wrzuciłam kilka jego zdjęć :)

      Usuń
  3. Kuba jest niezwykle fotogenicznym kotem!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dobrym świetle, to i ja byłabym fotogeniczna ;) a tak to klisza pęka ;) ale fakt, Kubek fajnie wychodzi na zdjęciach :)

      Usuń
  4. Ależ on jest smukły i subtelny! Fajnie, że nie ucieka przed aparatem - można uchwycić ciekawe pozy i miny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie smukły a chudy... To istny szczypior! Długie nogi, długi ogon i chudy, że z rak się wyślizguje. No i straszny niejadek ostatnio się zrobił. Podziobie coś tam troszeczkę i hej dalej biegać, skakać i zapasy uprawiać.

      Usuń
    2. Jeszcze jest młody, z czasem nabierze masy :) Śliczny kotek, od dwóch dni zachwycam się nim i całym blogiem.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jasne, że nabierze masy i zmężnieje :) bo młode to takie jeszcze. Za niespełna 3 dni skończy roczek :)

      Usuń
    4. A ja się zachwycam Kasiu Twoim blogiem i tymi karteczkami.
      Nawet nie wiesz jak się dzisiaj zrelaksowałam po pracy, gdy tak sobie weszłam i oglądałam :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. To moze trzeba sie skonsultować z wetem, skoro kotek nie chce jesc. Jest taki sliczny i smutny ... moze chorutki ......

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubuś jest pięknym kotem - pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oboje z Kubusiem dziękujemy za komplement, bo dachowce nieczęsto to słyszą i pozdrawiamy ciepło :)))

      Usuń
  7. Kubuś ma strasznie duże oczyska. Podobny troszkę do bliźniaków które miałam pod opieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szrekowate ma te oczyska, jak kot z bajki hehehe
      W domu czasami się śmiejemy, że ma ślepia jak spodki ;)

      Usuń
  8. Sama młodość i subtelność;-) uroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Aniu :)
      - młodość - tak, subtelność - możliwe, ale przede wszystkim inteligencja: to jest najinteligentniejszy kot jakiego kiedykolwiek miałam, ale o tym kiedyś napisze na blogu :)

      Usuń
  9. Piękna figura: zgrabny, kształtny, smukły... Uroczo pozuje i piekne wypada na zdjęciach, całuski dla niego!

    OdpowiedzUsuń
  10. a to od niego mmmmmrrrrrruuuuuu :******** :)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.