niedziela, 22 kwietnia 2012

Koty testują dla zoohurtowo.pl Catit Design Senses Labirynt na przysmaki i suchą karmę

O zoohurtowo.pl na moim blogu pisałam TUTAJ już wcześniej. Przy okazji nawiązania współpracy z internetowym sklepem moje koty dostały kolejną pracę jako testerzy.

Kuba i Tofik dzisiaj testują labirynt na przysmaki i suchą karmę z niesamowitej serii akcesoriów i gadżetów dla kotów SENSES.


Labirynt Catit Design Senses przez zabawę stymuluje rozwój kota i pozwala mu na instynktowne zachowania jak: czajenie się, polowanie na jedzenie, szukanie jedzenia, wygrzebywanie tzw "myszki z norki". 


Ważne jest również to, że przez poszukiwanie i powolne jedzenie suchej karmy oraz przysmaków, wspiera się układ trawienny kota, co zapobiega podrażnieniu żołądka, nadmiernemu zapychaniu go przez łapczywe jedzenie itp. a przy tym gwarantuje kotu świetną rozrywkę.
Labirynt na przysmaki sprzedawany jest w sklepie zoohurtowo.pl w dziale dla kotów MISKI w bardzo atrakcyjnej cenie.

Myślę, że warto odłożyć te parę złotych, by sprawić kotu świetną zabawkę i jednocześnie zadbać o jego zdrowie.

Na poniższym filmie Tofik i Kuba wraz z labiryntem Catit Design Senses. Tofik wygrzebuje przysmaki wspomagające czyszczenie ząbków "Sanabelle Dental-Snack przysmak na zęby", również dostępne na stronie zoohurtowo.pl, a Kubuś przyglądając się wysiłkom Tofika, korzysta z tego, że pudełko jeszcze nie jest przez nikogo zajęte ;)

Pierwsze zetknięcie kotów z labiryntem Senses i kocie obczajenie jak i co ;)

 

Przy okazji zakupu labiryntu, polecamy również z działu dentystycznego dla kotów Sanabelle Dental-Snack - przysmak na zęby.
Jest to pokarm uzupełniający dla kotów - pyszne chrupki w kształcie szczoteczek wspomagają czyszczenie ząbków i dbałość o dziąsła. Specjalna struktura ciasteczek usuwa osad z uzębienia, oraz spowalnia osadzanie się bakterii i mikroorganizmów, powodujących choroby przyzębia. 



8 komentarzy:

  1. Mojemu kotu przydadza się przysmaki do zębów - ma niestety problemy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - takie przysmaki wspomagające czyszczenie ząbków to fajna sprawa :) moje dzięki czyszczeniu ząbków wodą utlenioną i od czasu do czasu tymi chrupkami nie mają problemów z zębami i dziąsłami, a i z wyziewem również :)

      Usuń
  2. Labirynt jest na mojej liście rzeczy do kupienia.
    Natomiast co do problemów zębnych to zdecydowanie lepsza jest np. karma Hills Prescription Diet T/D czy odpowiednik RC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Labirynt jest świetny !
      Filmik robiłam zaraz po rozpakowani go, ale teraz to jest szał! :D
      Wrzucę im jakieś chrupki i moje futerka zadowolone ;)
      Ja lubię Sanabelle i nie wiem czy wydaje mi się czy tak jest, ale potem każdemu kotu przyjemnie z pyszczka jedzie :D POWAŻNIE! hehehe

      Usuń
  3. Muszę spróbować ten przysmak dla Czekoladki.
    Obejrzałam video ,
    Pudełko jak zwykle bardzo ciekawe dla kotka :-)
    A Tofik jaki ciekawy i konsekwentny w zdobywaniu chrupek :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj dla Czekoladowego, ja taką saszetkę dzielę na dwa koty zawsze :)
      No ba- pudło zawsze rządzi :) a Tofik jak to łasuch, nie przepuści żadnej chrupce ;)

      Usuń
  4. Mój Error uwielbia te na ząbki i inne z tej serii przysmaków choć trochę się męczy z gryzieniem ale on ma wybrakowane uzębienie i w ogóle chrupanie ciężko mu idzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to jeszcze dodatkowo czyszczę kotom zęby wodą utlenioną

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.