czwartek, 29 marca 2012

Kocie walizki - sposób na starą walizę

W minione, piątkowe popołudnie, w poszukiwaniu fajnych pomysłów na gadżety dla kota, trafiłam na świetny sposób recyklingu strych kuferków, walizeczek, walizek i waliz. Po przejrzeniu całej parady kicio-waliz, nagle przypomniałam sobie, że w piwnicy od lat leży moja stara walizeczka z dzieciństwa w którą pakowałam swój dziecięcy dobytek przed wyjazdem na kolonie.

Robię walizkę dla moich kocurów, a jak zrobię, to się pochwalę, a tym czasem, życzę miłego oglądania walizkowej parady, bo piękne i ciekawe :)










4 komentarze:

  1. Świetna sprawa. Posłanie wygląda oryginalnie a i kociaki widać, że są zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kotek spi w lozku ale pomysl z walizkami jest super:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a który nie śpi w łóżku :P ;)

      Usuń
  3. Mój nie śpi w łóżku, tylko na swoim posłaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.