wtorek, 7 lutego 2012

Wspaniała, modułowa, kocia ścianka wspinaczkowa.

Wczoraj, przeglądając Modern Cat natrafiłam na takie cudo. To coś jak w sam raz dla moich kotów!  Najciekawsza nowa koncepcja jaką widziałam od dłuższego czasu! Więcej szczegółów na stronie Cats Wall. To genialny pomysł na modułową ściankę wspinaczkową dla każdego kota.



Jest to zestaw pięknie wykonach drewnianych skrzynek, które montowane są do konstrukcji ściany, dzięki czemu można przenosić bloki/skrzynki i tworzyć własną, indywidualną, modułową konfigurację wspinaczkową. Moduły służą również kotom do siedzenia, jako legowiska do drzemki lub jako schowki.

 





Tylko siatka/kratka jest przymocowana na stałe do ściany, skrzynki wiszą na siatce i są otwierane, przez co łatwe w utrzymaniu czystości, a całość wykonana jest z naturalnego drewna. To ciekawa, nowoczesna i piękna konstrukcja, która może być również prawdziwą ozdobą mieszkania. Świetny pomysł! Będę musiała go kiedyś wykorzystać!



Bardzo gorąco polecam obejrzeć stronę Cats Wall i zapoznać się z ich propozycjami, gdyż można przenieść wiele pomysłów do własnego domu. Ja już kombinuję, gdzie by takie cudo można zainstalować i z czego wykonać, gdyż znając polskie realia, to długo nie będą dostępne takie moduły u nas w kraju ;)

 Prawdziwie koci plac zabaw!

5 komentarzy:

  1. Genialna ta ścianka - już widzę jak mój kocur by tam poszalał, a jak pięknie wycięte te kształty zwierząt! Bardzo estetyczne i funkcjonalne. Na miarę potrzeb kota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ścianka!! Moim też by się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo ??!!
    ja też chcę takie cudo dla moich kotów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 5 kotów i taka ścianka by im się przydała.Wspaniała rzecz ... :)

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.