czwartek, 2 lutego 2012

Prawdziwa kocia miłość na wesoło

Dzisiejsze internetowe znalezisko. Kiedy zobaczyłam ten rysunek, nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że skądś to znam, a mianowicie  z własnej sypialni. Czy to jakaś prawidłowość, że wszystkie koty śpią po kobiecej stronie łóżka?
Moje koty jakby się uparły i zamiast po równo obdarzać i zamęczać nas miłością, to wybrały sobie jedną ofiarę - mnie. Tak więc moja połowa łóżka jest totalnie zagospodarowana przez nasze koty, które również zagospodarowują przy okazji i mnie... i ani przewrócić się na drugi bok, ani rozkopać kołdry, gdy już za gorąco i pot po plecach spływa... 

I tak to kotki potrafią zagłaskać człowieka na śmierć ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.