poniedziałek, 6 lutego 2012

Koci dom. Kocia architektura.

Jak powinien wyglądać dom w którym mieszkają koty? No właśnie, jak?
Przede wszystkim powinien być koci, wygodny i ciekawy. Właśnie w poszukiwaniu pomysłów na koci dizajn przejrzałam przez ostatnie kilka dni wiele stron i natrafiłam na blog, w którym znalazłam sporo pomysłów nie tylko na wystrój mieszkania czy samodzielnie wykonane dodatki, ale i pomysły na urządzenie prawdziwie  kociego domu.





Natomiast na stronie Modern Cat znalazłam wiele rozwiązań architektonicznych, które już w fazie projektu mieszkania czy domu biorą pod uwagę również i przyszłych kocich mieszkańców. Modern Cat jest naprawdę wart polecenia, wszystkim kociarzom, którzy, tak jak i ja, są zwariowani na punkcie swoich mruczków.









Tak więc warto już przy projektowaniu wnętrz, zaznaczyć, że współlokatorami mieszkania/domu będą również koty i już na tym etapie zadbać o to, by nasze mruczki i dla siebie miały własną przestrzeń lub w bardzo przemyślany sposób dzieliły ją razem z nami, a trzeba przyznać, że przedstawione powyżej rozwiązania są niezwykle ciekawe, estetyczne, nowoczesne i przyjazne kotom oraz ludziom.

9 komentarzy:

  1. Już od dawna myślę o zainstalowaniu półek czy stopni dla kotów na ścianie. Niektóre rozwiązania są do zaadoptowania nawet w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bardziej mnie kusi aby jakieś półeczki stopniowane montować. Tylko muszą być stabilne bo mój 6-kilogramowy kocur to kawał ciałka. Ale widzę że uwielbia poruszać się po mieszkaniu tylko na pewnej wysokości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć sam nie posiadam kota, dla osób, które lubią te zwierzaki i mają je w liczbie 2+ taki dom to chyba największe marzenie spośród tych "materialnych". No jestem pod wrażeniem inwencji projektanta, jednym słowem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam kota,ale bardzo mi się podoba, Świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  5. my mamy podobny, zminiaturyzowany "plac zabaw" na balkonie :D
    i czekam tylko na remont by stworzyć raj dla moich kociaków :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły z klasą i smakiem. POPIERAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl, bardzo przemyslanie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo , tylko pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.