sobota, 21 kwietnia 2012

Ile kotów potrzeba, aby wymienić żarówkę?




Perski: “Żarówka?Jaka żarówka??”

Somalijski: “Słonko świeci, dzień jeszcze młody, mamy całe życie przed sobą, a Ty martwisz się przepaloną żarówką??

Norweski leśny: “Tylko jedną? Ale zmienię też całe stare okablowanie”

Cornish Rex: “Hej patrzcie, znalazłem przełącznik!!”

Sfinks: “Włączcie to z powrotem, zimno mi!!”

Singapurski: “Szepnę o tym na uszko innemu kotu i on to zrobi”

Syjamaki: “Zmuś mnie!”

Birmański: “Phroooshę Cię, mój dhrooogi. Mam służących do takich rzeczy.”

Maine Coon: “O ja, ja! Proooszę, pozwól mi wymienić żarówkę! Mogę? Mogę? Co? Co? Mogę? Proooszę!

Egzotyczny: “Poproś o to innego kota. Możesz mnie nakarmić, kiedy on będzie zajęty”

Manx: “Po co zmieniać? Zawsze mogę sikać na dywan w ciemności.

Rosyjski niebieski: “Skoro jest ciemno, idę spać na kanapę”

Korat: “Koraty nie boją się ciemności .”

Brytyjski krótkowłosy:: “Żarówka? Żarówka? To coś, co zjadłem, to była żarówka?”

Turecki Angora: “Potrzebujesz światła, żeby widziec?”

Amerykański krótkowłosy “Nie ma mowy, czas drzemki jest zbyt ważny, żeby go marnować”

6 komentarzy:

  1. Bardzo śmieszne - Dziękuje za wizytę na moim blogu - pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny blog i będę częściej wpadać, by poczytać :)

      Usuń
  2. a kot europejski? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie powie - czy ta żarówka spełnia wszelkie wymagania unijne? ;)))

      Usuń
  3. Ale śmieszny post. Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło naszej kociej ferajnie, że odwiedzasz nas na naszym blogu.
Jeśli jesteś już po lekturze naszego posta, będziemy wdzięczni za pozostawienie po sobie kilku słów w komentarzu.